Bardzo intensywny dzień o konkretnych i przemyślanych działaniach

Marketingu społecznościowego jakie możesz przełożyć na wymierne korzyści dla biznesu.

Social Media dla biznesu

Tematyka ściśle dotyczy obecności kont firmowych. Jak oceniać potencjał poszczególnych możliwości i wykorzystać go w codziennej pracy.

Od 2013 spotkanie osób odpowiedzialnych za obecność firmy w Social Media

od 8.45
REJESTRACJA.

9.20
ROZPOCZĘCIE.

9.30
TEMAT: TRENDY W SOCIAL MEDIA.

10.00
TEMAT: INSTAGRAM I JEGO BIZNESOWA MOC. AKTUALNE TRENDY, SPODZIEWANE ZMIANY I NOWE MOŻLIWOŚCI.

OPIS: Ostatnimi czasy głośno o Instagramie z powodu usunięcia z postów widocznej liczby "serduszek". Ale czy to najważniejsza zmiana? W samym 2019 roku mieliśmy ponad 15 znaczących aktualizacji, a Instagram stale się rozwija pod kątem działań e-commercowych. Do tego w Brazylii zapoczątkował testy Reels na Instagram Stories, czyli funkcji praktycznie takiej samej jaką daje nam Tik Tok. Jakich zmian możemy jeszcze się spodziewać i na co postawić w działaniach biznesowych? Myśląc o przyszłości jednocześnie powinniśmy skoncentrować się na teraźniejszości i obecnych działaniach i rozwiązaniach w tym kanale. Mówi się, że Instagram, to medium dla marek z "ładnymi zdjęciami", przede wszystkim z branży beauty, FMCG czy HORECA. Profil powinien być spójny i estetyczny, a IG Stories dopracowane w każdym calu, ale... czy zawsze? Podczas mojej prezentacji dowiesz się jak zbudować profil aby był efektywny, a nie efektowny. A przede wszystkim spełniał swoje biznesowe cele.

10.35
TEMAT: BUDOWA ZAANGAŻOWANIA JAKO JEDEN Z FILARÓW SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY.

11.05
PRZERWA KAWOWA.

11.30
TEMAT: ANALIZA DANYCH W SOCIAL MEDIA, CZYLI CO WARTO MIERZYĆ, MONITOROWAĆ I RAPORTOWAĆ. JAK ŚWIADOMIE ODCZYTYWAĆ DANE I NA ICH PODSTAWIE WYCIĄGAĆ WNIOSKI.

OPIS: Jako e-commerce manager każdego dnia w pracy dowiaduję się, że choć dobrze jest mieć własne zdanie, to znacznie lepiej mieć własne zdanie oparte na twardych liczbach! Czasami po to, by upewnić się, czy moje podejście do produktu lub grupy docelowej jest słuszne, czasami zaś po to, by wytłumaczyć wnikliwemu klientowi złożony lejek zakupowy. Nie ukrywam – Excel to moja pasja! Ale jestem przekonany, że większość działań w social media można prowadzić w oparciu o analizę podstawowych wskaźników. Podczas mojego wystąpienia pokażę, na które metryki zwracać szczególną uwagę, jak unikać błędów poznawczych i wyciągać poprawne wnioski – by Wasze kampanie stawały się jeszcze celniejsze!

12.15
TEMAT: JAK STWORZYĆ REALIZUJĄCY CELE BIZNESOWE I WARTOŚCIOWY DLA ODBIORCY PLAN CONTENT MARKETINGU. I JEGO DALSZE ETAPY.

12.50
TEMAT: USER-GENERATED CONTENT (UGC) – JAK WŁĄCZYĆ I WYKORZYSTAĆ JAKO STAŁY ELEMENT STRATEGII KOMUNIKACJI.

13.30
LUNCH.

14.10
TEMAT: VIDEO MARKETING – PRAKTYCZNE PORADY.

OPIS: Opowiem o wideo we wszystkich kanałach social mediów - jak dostosować formaty oraz formę wideo do różnych kanałów i różnych grup odbiorców. Będzie również o temacie live’ów i webinarów jako elementów lejka sprzedażowego. Oprócz tego podzielę się podsumowaniem swoich doświadczeń z 2019 roku i przedstawię najskuteczniejsze taktyki wideo marketingowe. Pokażę również, jak wykorzystać redystrybucję wideo w social mediach, aby zaoszczędzić czas i nie tracić na jakości.

14.50
TEMAT: FACEBOOK ADS – MISJA OPTYMALIZACJA.

OPIS: Unikaj pułapek optymalizacyjnych i najważniejsze - sprawdź czy Twoje działania wpływają na realną sprzedaż! Dowiedz się jak wykorzystać dodatkowe dane w optymalizacji kampanii i podejmować lepsze decyzje optymalizacyjne. Sprawdź jak poprawić ROAS w swoich kampaniach. Po tej prezentacji zmienisz kilka ustawień w swoich reklamach.

15.50
PRZERWA KAWOWA.

16.10
TEMAT: POSKROMIĆ ALGORYTM LINKEDIN W 2020 ROKU.

OPIS: LinkedIn posiada wielostopniowy algorytm oceniający treści zanim je udostępni dalej sieci kontaktów. Dzięki niemu, użytkownicy mają otrzymywać bardziej dopasowane i adekwatne do swoich zainteresowań treści. Tak jak w przypadku innych SoMe, zrozumienie na czym polega algorytm LinkedIn i w jaki sposób ogranicza bądź wzmacnia zasięgi twoich treści, jest istotnym krokiem do efektywnego używania tego kanału do personal brandingu, social sellingu czy content marketingu. W swojej prezentacji opisze jakie zmiany zaszły w algorytmie w 2019 roku, co jest zapowiedziane na rok 2020 oraz jak tę wiedzę wykorzystać w "hakowaniu" go aby osiągać cele biznesowe na Twoim prywatnym i firmowym profilu.

16.45
TEMAT: AR I INNE KREATYWNE FORMY REKLAMY, CZYLI O ŚWIECIE, KTÓRY NIE KOŃCZY SIĘ NA INSTAGRAMOWYM POŚCIE!

OPIS: Zwykle zamykamy się bańkach, w których wrzucamy merytoryczny post na Facebooka i ładne zdjęcie na Instagrama - na tym kończą się nasze działania marketingowe. A internet to przede wszystkim nowe i ROZWIJAJĄCE się technologie, które wprowadzają reklamę na zupełnie inny poziom. Będzie o AR, VR, dźwiękach i innych... kreatywnych formach reklamy. Ale przede wszystkim o NOWYCH TECHNOLOGIACH.

17.30
ZAKOŃCZENIE.

Łukasz Głombicki

Piotr Król

Jakub Bąkała

Anna Ledwoń-Blacha

Agata Patoła

Albert Radomski
.

Rafał Szymański

Mateusz Nowak

Magdalena Górnicka-Partyka
.

22 stycznia 2020
Warszawa / Kino Luna

Kongres For Social Media już za nami.

#ForSM

Opłata za dostęp do nagrań Kongresu :

Cena 450 pln



Cena 450 pln netto
Do ceny należy doliczyć VAT.
Cena za osobę.

Cena zawiera:
Dostęp do pełnych nagrań z Kongresu For Social Media
Kongres z dnia 22.01.2020









DANE UCZESTNIKA:

Wybierz ilość osób:


Dane osoby zgłaszanej [1]:

Czy chcesz informację o kolejnej edycji:






  1. Warunkiem uczestnictwa w Kongresie jest przesłanie poprawnie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na Kongres, znajdującego się na stronie www.forsm.pl
  2. Informacje na temat kosztu uczestnictwa w Kongresie znajduje się w zakładce ZGŁOSZENIA
  3. Wpłaty należy dokonać na konto podane na fakturze pro forma.
  4. Faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 7 dni od daty zaksięgowania wpłaty na właściwym koncie.
  5. Cena obejmuje udział w Kongresie, materiały kongresowe, catering oraz materiały dodatkowe udostępniane uczestnikom Kongresu.
  6. Rezygnację z uczestnictwa w Kongresie należy złożyć pisemnie, wysyłając maila na adres: forsm@indm.pl, w terminie 14 dni przed kongresem tj. do 08.01.2020
  7. W przypadku złożenia rezygnacji do 7 dni przed realizacją wydarzenia uczestnik zostanie obciążony kwotą wartości 50% kwoty widniejącej na fakturze.
  8. W przypadku złożenia rezygnacji na mniej niż 7 dni przed wydarzeniem lub braku złożenia rezygnacji i braku uczestnictwa w wydarzeniu, uczestnik zostanie obciążony kwotą wartości 100% kwoty widniejącej na fakturze.
  9. Brak wpłaty na podstawie faktury pro forma nie jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Kongresie.
  10. Akceptując warunki uczestnictwa w szkoleniu, uczestnik udziela przedsiębiorstwu in Digital Marketing Sp. z o.o. prawa do wykorzystywania zdjęć i wideo wykonanych podczas szkolenia z jego wizerunkiem, bez konieczności każdorazowego zatwierdzania tego prawa, obejmującego nieograniczone w czasie utrwalanie, rozpowszechnianie, powielanie i obróbkę zdjęć i wideo w celach marketingowych, promocyjnych i reklamowych.
  11. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w programie Kongresu oraz zmiany prelegenta danego bloku tematycznego w sytuacji niezależnej od Organizatora.

Dane do faktury:




KONTAKT


660 506 048

forsm@indm.pl

Kontakt z KSIĘGOWOŚCIĄ


ksiegowosc@indm.pl

Zostaw wiadomość,
skontaktujemy się z Tobą!