30 wykładów – dodatkowo!
Z poprzednich edycji ForSM
Do pracy z marketingiem w social media.
Bardzo dobry materiał,
z którego możesz korzystać od razu
Tematyka ściśle dotyczy
obecności kont firmowych,
promocji i sprzedaży produktów i usług firm.
Szukamy potencjału, możliwości, pomysłów
i rozwiązań do wykorzystania
w codziennej pracy.
Zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi
które pomogą osiągnąć zamierzone cele
czyli zawsze ciekawy program
Oraz
Fantastyczna atmosfera, dużo energii
do działania
i nowe znajomości
oraz afterparty
Jeżeli nie możesz być stacjonarnie - dołącz online,
wybierając bilet Live Streaming lub Live Streaming VIP
A już dziś otrzymujesz dostęp do 30 wykładów z poprzednich edycji m.in. do tych z ostatniej:
OPIS: Media społecznościowe są w ciągłym ruchu. Gdy czytasz ten opis, zmieniają się mody, platformy i ich topowi użytkownicy. Z tego wykładu dowiesz się o najnowszych trendach w social mediach i jak za nimi nadążyć, żeby nie dostać zadyszki.
----------
OPIS: Czego dowiemy się z mojej prezentacji:
- jak oszacować czy personalizacja ma sens?
- czy w każdych mediach powinniśmy wierzyć w to, jak targetujemy?
- kim jesteśmy dla Google’a? jak oszukać system
- personalizacja w dobie znikających i kasowanych cookiesów
- czy we wszystkie dane powinno się ślepo wierzyć
- mierniki określające sukcesy działań spersonalizowanych. Czy klikanie w banner i konwersje to jedyne miary sukcesu?
- ilość, jakość, a może da się to pogodzić?
----------
OPIS: Jak odnaleźć się w gąszczu danych? Które z nich są ważne na danym etapie? Jakie wskaźniki przyjąć za najistotniejsze, a które są tylko pomocnicze? Z tego wykładu dowiesz się jak interpretować dane kampanijne, ich zależności między sobą oraz jakie czynniki mają na nie wpływ.
----------
OPIS: Czy LinkedIn musi być sztuczny, sztywny i pod krawatem? Zdecydowanie nie. Dowiedz się, jak nieszablonowo komunikować się na LinkedInie. Zobacz, co zadziałało w nagrodzonych, niestandardowych kampaniach. Zainspiruj się przykładami i poradami, które wykorzystasz potem w swojej komunikacji.
----------
OPIS: Na TikToku ma znaczenie już pierwsza sekunda filmu. To ona decyduje o tym, czy widz zdecyduje się oglądać go dalej, czy przewinie palcem do kolejnego wideo i tym samym zmniejszy twoje szanse na viralowego TikToka. Jak złapać jego uwagę i sprawić, żeby został z nami na dłużej? Jak się zachowywać, jakich słów używać i jak dobierać tytuły, żeby przykuć jego uwagę?
----------
OPIS: Nauczę Cię, jak w prosty sposób zbudować komunikację marki, która uwzględnia kluczowe elementy.
Przedstawię Ci zasadę, która pozwala oceniać sensowność Twoich działań w social media i ewaluować pracę twórców Twojego kontentu.
Pokażę Ci, jak przeanalizować kontent i co jest ważniejszego od trendów?
----------
OPIS: Czy w kontekście działań w social media myślimy o roli emocji oraz motywacji użytkowników? Jak wykorzystać w praktyce te zagadnienia w komunikacji i przełożyć na wyższe zaangażowanie pod treściami? Oczywiście nie zapominamy też o różnicach w osobowości poszczególnych osób w naszych grupach celowych i personach. Prezentacja z pogranicza psychologii, mediów społecznościowych, contentu i... projektowania graficznego.
----------
OPIS: Kultura obrazkowa tak mocno zdominowała internet, że tworząc content social media, skupiamy się na dobraniu odpowiedniego zdjęcia lub na efektownej ekspozycji naszego produktu w filmie. Tymczasem większość osób kupuje produkt, bo ktoś ich namówił, ktoś im go polecił, ktoś dobrze o nim mówił. Albo tylko wspomniał. I dlatego musisz wiedzieć więcej o podcastach. Jak je robić i po co? Oraz dlaczego to nic nie kosztuje. Co to są podcasty, jak je tworzyć, i co zrobić, żeby podcast zaczął sprzedawać.
----------
OPIS: Jak często myślicie o tym z kim rozmawiacie, jednocześnie rozważając dlaczego z nimi rozmawiacie oraz jak i kiedy warto dyskutować by było efektywnie... ponadto jaką formę komunikacji powinniście przyjąć i jakimi kanałami najlepiej udostępniać treści?
Strategia mediów społecznościowych, to założenia określające cele komunikacyjne, taktyki, których użyjecie do ich osiągnięcia oraz wskaźniki, które będziecie śledzić, aby mierzyć swoje postępy.
Chętnie podzielę się swoim doświadczeniem i spostrzeżeniami w tym obszarze – do zobaczenia!
----------
OPIS: Kiedy warto z niej skorzystać? Jakie błędy popełniają początkujący reklamodawcy na LinkedInie? Co warto zrobić, aby była skuteczna? Z jakim budżetem dobrze jest startować?
- na te inne pytania odpowiem podczas prelekcji. Dodatkowo każdy z uczestników otrzyma ode mnie checkliste pomocą w planowaniu,
optymalizowaniu i analizowaniu kampanii reklamowych na LinkedInie i innych platformach społecznościowych.
----------
OPIS: Czy Instagram to nowy TikTok, a TikTok to nowy Instagram? Obie platformy bardzo dynamicznie zmieniają się w ostatnich miesiącach. Testują nowe rozwiązania i wprowadzają nowe funkcjonalności. Z prezentacji dowiesz się, co się zmieniło, oraz co te zmiany oznaczają dla marek, twórców i użytkowników.
----------
OPIS: Klasyk strategii, czyli model 3C – czy da się go przenieść na social media? Jak analizować konsumenta i kategorię w mediach społecznościowych i jak odnieść to do naszej marki? Jakie wyciągać z tego wnioski i gdzie szukać zwycięskiej strategii? Wszystko, co musisz wiedzieć ZANIM zaczniesz tworzyć content na swoje social media.
----------
OPIS: Od początku istnienia (to już 12 lat!) na Instagramie widzieliśmy sporo dużych przemian, ale co działa na odbiorców w 2022 roku?
Z wystąpienia dowiecie się, m.in.:
- jak dopasować komunikację marki do tego kanału;
- jaki content zwraca dzisiaj uwagę;
- jak tworzyć skuteczne posty, stories i rolki.
Poznacie też sprawdzone benchmarki z rynku i dostaniecie gotową listę 10 najważniejszych punktów do wdrożenia, przetestowanych w praktyce podczas pracy z markami na Instagramie.
----------
Również z poprzedniej edycji!
Łącznie 30 wykładów dodatkowych, które otrzymujesz od razu, po zakupie dowolnego biletu.
Możesz zacząć trening w social media od razu!
Uwaga. Później lekcje dodatkowe dostępne będą tylko w bilecie VIP.
Cena zawiera:
✓ BONUS: dostęp (od razu) do 30 wykładów,
z ostatnich Kongresów For SM na okres 60 dni
✓ udział w 2 dniach kongresu
✓ afterparty
✓ welcome pack
✓ możliwość indywidualnych rozmów z prelegentami
✓ możliwość udziału w konkursach
✓ przerwa kawowa
✓ lunch
Grupowe zgłoszenia: 2 bilety, cena 2x950 | 3 bilety = 3x900 |
4 bilety = 4x850
Cena zawiera:
✓ Wartości biletu 2 dniowego
ORAZ
✓ Nagrane wystąpienia z Kongresu maj 2023 na okres 3 miesięcy
✓ Miejsca w wyznaczonych rzędach vip
Grupowe zgłoszenia: 2 bilety, cena 2x1150 | 3 bilety = 3x1100 |
4 bilety = 4x1050
Cena zawiera:
✓ BONUS: dostęp (od razu) do 30 wykładów,
z ostatnich Kongresów For SM na okres 60dni
Cena zawiera:
✓ Wartości biletu Live Streaming
ORAZ
✓ Nagrane wystąpienia z Kongresu maj 2023 na okres 3 miesięcy
Grupowe zgłoszenia: 2 bilety, cena 2x1050 | 3 bilety = 3x1000 | 4 bilety = 4x950