POWITANIE UCZESTNIKÓW
Autentyczny Algorytm: Jak Zbalansować AI, Zaufanie i Zasięg Organiczny.
/ Marta Gilbas, MBCS Business Director
AI oferuje niemal nieograniczoną skalowalność i szybkość produkcji treści. Z drugiej strony, najwyższe wskaźniki zaangażowania (ER) i zaufania generuje ludzka, autentyczna interakcja, zwłaszcza ze strony nano- i mikro-influencerów. Zatem jak wykorzystywać AI do osiągania zasięgu, jednocześnie zachowując ludzką wiarygodność, która buduje trwałe społeczności?
----------
Jak zrobić strategię komunikacji w 1h?
/ Daniel Kotliński, Konsultant strategiczno-kreatywny
W marketingu często brakuje czasu na strategię, a jednocześnie to właśnie od niej zależy najwięcej. Moja prelekcja to eksperyment myślowy pokazujący, jak w zaledwie 60 minut przejść przez cały proces tworzenia strategii komunikacji – od celu, przez diagnozę problemu i insight, aż po rozwiązanie i doprecyzowanie kierunku. Pokażę metodologię, która uczy koncentracji na sednie i pomaga oddzielić to, co naprawdę istotne, od tego, co rozprasza.
----------
Przerwa kawowa
Kreatywność oparta na danych - jak przygotowywać treści dopasowane do Twoich odbiorców.
/ Małgorzata Janiak, Social Media Manager
Dowiedz się, jak łączyć dane i kreatywność, by tworzyć treści, które naprawdę angażują. Przekonaj się, jak insighty mogą inspirować, a nie ograniczać proces twórczy.
----------
TikTok made me buy it - od FYP do sklepowej półki" - mikroinsighty konsumenckie vs makro trendy - jak pogodzić potrzeby Gen Z ze sprzedażowymi KPI.
/ Edyta Maciejewska, Strategy Director, WebTalk
TikTok nie tylko kreuje viralowe hity. Ten kanał redefiniuje to, jak myślimy o tożsamości, autentyczności, wartościach i o zakupach. Podstawowa dla Gen Z wyszukiwarka, wciąż dla wielu doświadczonych marketerów jest zagadką. Poszukując idealnie dobranego contentu, gubimy się w tym, co podoba się młodszym odbiorcom. W trakcie wystąpienia, pokażę, jakie makrotrendy stoją za fenomenem „TikTok made me buy it” i jak marki mogą skutecznie odpowiadać na potrzeby generacji, która kupuje emocjami.
----------
AI w Social Media: Nowy Wymiar Strategii.
/ Magdalena Popielewicz, Digital Project Menager w GroupM, liderka AI LABS
Jak wykorzystać AI, by zyskać nie tylko czas, ale strategiczną przewagę? W tej sesji wyjdziemy poza generowanie treści i skupimy się na tym, co naprawdę napędza biznes. Pokażę Ci, jak praktycznie zastosować sztuczną inteligencję w całym cyklu strategicznym: od polowania na trendy i budowania precyzyjnych person, przez tworzenie i analizę kreacji, aż po inteligentną automatyzację moderacji i wdrożenie asystentów AI, którzy stają się nowym głosem Twojej marki.
----------
Przerwa na lunch
Czas na update! Od zmian w feedzie po nowe formaty video, czyli co działa na IG, FB i TikToku w 2025?
/ Anna Jędrzyńska, Social Media Leader, Performance Group
Przegląd najważniejszych zmian na trzech kluczowych platformach - od algorytmów, przez nowe typy treści (takie jak próbne rolki czy shareowanie), aż po ukryte zmiany, które wpływają na zasięgi kont firmowych. Dowiesz się, co faktycznie działa dziś na TikToku, Instagramie i Facebooku i jak tworzyć content, który trafi do ludzi i zrealizuje Twoje cele.
----------
Advantage+ i sztuczna inteligencja bez czarów: co oddać algorytmom, a co zostawić człowiekowi w kampaniach w Mecie?
/ Szymon Lisowski, Founder, Freeborn Advisory
Czy AI już zjada marketerów na śniadanie? Czy może to my za szybko oddajemy kontrolę lub za bardzo cenimy sobie komfort korzystania z wszechobecnych automatyzacji, żeby brać częściej sprawy we własne ręce?
W erze „automatów" łatwo uwierzyć, że sztuczna inteligencja zrobi wszystko lepiej. Ale czy tak jest naprawdę? W trakcie wystąpienia rozprawię się z kilkoma mitami o „wszechwiedzących" algorytmach. Pokażę też, gdzie AI działa genialnie, a gdzie kompletnie zawodzi, oraz jak marketer może odzyskać sprawczość, zamiast bezrefleksyjnie ufać systemowi. A wszystko to na prawdziwych case'ach kampanii, które zarówno zarabiały, jak i przepalały setki tysięcy złotych.
----------
Przerwa kawowa
Roadmapa influencer marketingu. Trendy, dane, efektywność.
/ Agata Chojnowska-Postek, Insights Expert, Choreograph (WPP Media)
Jakie ciekawe trendy będą kształtować współprace twórców z markami w najbliższym czasie? Dlaczego marki inwestują w influencer marketing? I czy wiedzą, jak robić to mądrze? Podczas wystąpienia opowiem o wybranych trendach w influencer marketingu i sposobach na to, by Twoja marka potrafiła nawigować w świecie influencerów w oparciu o dane.
----------
Anatomia powtarzalności - jak serie treści budują trwałe zaangażowanie w social media?
/ Paulina Moryc, Digital Strategic Planner, Ogilvy Polska
To dogłębna analiza strategii doświadczonych twórców, którzy od lat konsekwentnie budują lojalność i zasięgi dzięki powtarzalnym formatom, szczególnie w krótkich wideo na Instagramie i TikToku.
Przyjrzymy się, co sprawia, że ich serie treści utrzymują uwagę przez lata, unikając monotonii, i jakie uniwersalne mechanizmy stoją za ich sukcesem. Wspólnie zastanowimy się, jak te mechanizmy mogą zainspirować nas do wypracowania własnych, skutecznych rozwiązań w komunikacji marek na kanałach social media.
----------
UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE





































































Cena zawiera:
✓ bilet wstępu na kongres
✓ prezentacje
✓ welcome pack
✓ możliwość indywidualnych rozmów z prelegentami
✓ możliwość udziału w konkursach
✓ możliwość udziału w atrakcjach podczas eventu
✓ lunch (do wyboru opcje vege)
✓ przerwa kawowa (kawa, herbata, słodki poczęstunek: ciasta domowe, owoce, słodkości)
• Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 800; 4 x 750; 5 x 700 pln netto
Cena zawiera:
✓ bilet wstępu na kongres
✓ prezentacje
✓ welcome pack
✓ możliwość indywidualnych rozmów z prelegentami
✓ możliwość udziału w konkursach
✓ możliwość udziału w atrakcjach podczas eventu
✓ lunch (do wyboru opcje vege)
✓ przerwa kawowa (kawa, herbata, słodki poczęstunek: ciasta domowe, owoce, słodkości)
ORAZ
✓ Nagrane video z Kongresu na okres 6 miesięcy
• Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 1000; 4x 900; 5 x 850 pln netto
Cena zawiera:
✓ Live Streaming z Kongresu
✓ Możliwość aktywnego udziału
✓ Materiały dla uczestnika w wersji elektronicznej - prezentacje
✓ Certyfikat
• Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 750; 4 x 650; 5 x 600 pln netto
Cena zawiera:
✓ Live Streaming z Kongresu
✓ Możliwość aktywnego udziału
✓ Materiały dla uczestnika w wersji elektronicznej - prezentacje
✓ Certyfikat
ORAZ
✓ Nagrane video z Kongresu na okres 6 miesięcy
• Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 950; 4 x 850; 5 x 750 pln netto
Cena zawiera:
✓ Dostęp do wszystkich wykładów, z wybranej edycji For SoMe na okres 12 miesięcy
W uwagach prosimy wpisać, z której edycji.