09:00
POWITANIE UCZESTNIKÓW



09:10
Autentyczny Algorytm: Jak Zbalansować AI, Zaufanie i Zasięg Organiczny.

/ Marta Gilbas, MBCS Business Director

AI oferuje niemal nieograniczoną skalowalność i szybkość produkcji treści. Z drugiej strony, najwyższe wskaźniki zaangażowania (ER) i zaufania generuje ludzka, autentyczna interakcja, zwłaszcza ze strony nano- i mikro-influencerów. Zatem jak wykorzystywać AI do osiągania zasięgu, jednocześnie zachowując ludzką wiarygodność, która buduje trwałe społeczności?
----------

09:50
Jak zrobić strategię komunikacji w 1h?

/ Daniel Kotliński, Konsultant strategiczno-kreatywny

W marketingu często brakuje czasu na strategię, a jednocześnie to właśnie od niej zależy najwięcej. Moja prelekcja to eksperyment myślowy pokazujący, jak w zaledwie 60 minut przejść przez cały proces tworzenia strategii komunikacji – od celu, przez diagnozę problemu i insight, aż po rozwiązanie i doprecyzowanie kierunku. Pokażę metodologię, która uczy koncentracji na sednie i pomaga oddzielić to, co naprawdę istotne, od tego, co rozprasza.
----------

10:35
Przerwa kawowa



11:00
Kreatywność oparta na danych - jak przygotowywać treści dopasowane do Twoich odbiorców.

/ Małgorzata Janiak, Social Media Manager

Dowiedz się, jak łączyć dane i kreatywność, by tworzyć treści, które naprawdę angażują. Przekonaj się, jak insighty mogą inspirować, a nie ograniczać proces twórczy.
----------

11:40
TikTok made me buy it - od FYP do sklepowej półki" - mikroinsighty konsumenckie vs makro trendy - jak pogodzić potrzeby Gen Z ze sprzedażowymi KPI.

/ Edyta Maciejewska, Strategy Director, WebTalk

TikTok nie tylko kreuje viralowe hity. Ten kanał redefiniuje to, jak myślimy o tożsamości, autentyczności, wartościach i o zakupach. Podstawowa dla Gen Z wyszukiwarka, wciąż dla wielu doświadczonych marketerów jest zagadką. Poszukując idealnie dobranego contentu, gubimy się w tym, co podoba się młodszym odbiorcom. W trakcie wystąpienia, pokażę, jakie makrotrendy stoją za fenomenem „TikTok made me buy it” i jak marki mogą skutecznie odpowiadać na potrzeby generacji, która kupuje emocjami.
----------

12:15
AI w Social Media: Nowy Wymiar Strategii.

/ Magdalena Popielewicz, Digital Project Menager w GroupM, liderka AI LABS

Jak wykorzystać AI, by zyskać nie tylko czas, ale strategiczną przewagę? W tej sesji wyjdziemy poza generowanie treści i skupimy się na tym, co naprawdę napędza biznes. Pokażę Ci, jak praktycznie zastosować sztuczną inteligencję w całym cyklu strategicznym: od polowania na trendy i budowania precyzyjnych person, przez tworzenie i analizę kreacji, aż po inteligentną automatyzację moderacji i wdrożenie asystentów AI, którzy stają się nowym głosem Twojej marki.
----------

13:05
Przerwa na lunch



13:55
Czas na update! Od zmian w feedzie po nowe formaty video, czyli co działa na IG, FB i TikToku w 2025?

/ Anna Jędrzyńska, Social Media Leader, Performance Group

Przegląd najważniejszych zmian na trzech kluczowych platformach - od algorytmów, przez nowe typy treści (takie jak próbne rolki czy shareowanie), aż po ukryte zmiany, które wpływają na zasięgi kont firmowych. Dowiesz się, co faktycznie działa dziś na TikToku, Instagramie i Facebooku i jak tworzyć content, który trafi do ludzi i zrealizuje Twoje cele.
----------

14:45
Advantage+ i sztuczna inteligencja bez czarów: co oddać algorytmom, a co zostawić człowiekowi w kampaniach w Mecie?

/ Szymon Lisowski, Founder, Freeborn Advisory

Czy AI już zjada marketerów na śniadanie? Czy może to my za szybko oddajemy kontrolę lub za bardzo cenimy sobie komfort korzystania z wszechobecnych automatyzacji, żeby brać częściej sprawy we własne ręce?

W erze „automatów" łatwo uwierzyć, że sztuczna inteligencja zrobi wszystko lepiej. Ale czy tak jest naprawdę? W trakcie wystąpienia rozprawię się z kilkoma mitami o „wszechwiedzących" algorytmach. Pokażę też, gdzie AI działa genialnie, a gdzie kompletnie zawodzi, oraz jak marketer może odzyskać sprawczość, zamiast bezrefleksyjnie ufać systemowi. A wszystko to na prawdziwych case'ach kampanii, które zarówno zarabiały, jak i przepalały setki tysięcy złotych.
----------

15:35
Przerwa kawowa



15:55
Roadmapa influencer marketingu. Trendy, dane, efektywność.

/ Agata Chojnowska-Postek, Insights Expert, Choreograph (WPP Media)

Jakie ciekawe trendy będą kształtować współprace twórców z markami w najbliższym czasie? Dlaczego marki inwestują w influencer marketing? I czy wiedzą, jak robić to mądrze? Podczas wystąpienia opowiem o wybranych trendach w influencer marketingu i sposobach na to, by Twoja marka potrafiła nawigować w świecie influencerów w oparciu o dane.
----------

16:35
Anatomia powtarzalności - jak serie treści budują trwałe zaangażowanie w social media?

/ Paulina Moryc, Digital Strategic Planner, Ogilvy Polska

To dogłębna analiza strategii doświadczonych twórców, którzy od lat konsekwentnie budują lojalność i zasięgi dzięki powtarzalnym formatom, szczególnie w krótkich wideo na Instagramie i TikToku.
Przyjrzymy się, co sprawia, że ich serie treści utrzymują uwagę przez lata, unikając monotonii, i jakie uniwersalne mechanizmy stoją za ich sukcesem. Wspólnie zastanowimy się, jak te mechanizmy mogą zainspirować nas do wypracowania własnych, skutecznych rozwiązań w komunikacji marek na kanałach social media.
----------

17:30
UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE








Anna Jędrzyńska
Social Media Leader
Performance Group

Daniel Kotliński
Konsultant strategiczno-kreatywny

Magdalena Popielewicz
Digital Project Menager w GroupM
liderka AI LABS

Marta Gilbas
MBCS Business Director

Szymon Lisowski
Founder
Freeborn Advisory

Agata Chojnowska-Postek
Insights Expert
Choreograph

Edyta Maciejewska
Strategy Director
WebTalk

Małgorzata Janiak
Social Media Manager

Paulina Moryc
Digital Strategic Planner
Ogilvy Polska

Partnerzy

.



Inne wydarzenia





Kongres For Social Media już za nami.

#ForSM


Tutaj znajdziesz informacje dot. opłat za uczestnictwo w Kongresie w dniu 19.11.2025, stacjonarnie w Warszawie lub online

Po zgłoszeniu zostanie wysłana faktura do opłacenia na wskazany adres e-mail.


★ Kolejna pula biletów w promocyjnej cenie do 07.11.2025 włącznie!

Bilety do wyboru:

Podział na bilety stacjonarne lub online. Następnie w wersji standard lub vip. Bilet vip ma dodatkowo nagrania video z wykładów.


● Bilet stacjonarny:


Cena: obecnie 850 PLN netto

cena standardowa 1300 pln netto


Cena zawiera:
✓ bilet wstępu na kongres
✓ prezentacje
✓ welcome pack
✓ możliwość indywidualnych rozmów z prelegentami
✓ możliwość udziału w konkursach
✓ możliwość udziału w atrakcjach podczas eventu
✓ lunch (do wyboru opcje vege)
✓ przerwa kawowa (kawa, herbata, słodki poczęstunek: ciasta domowe, owoce, słodkości)


Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 800; 4 x 750; 5 x 700 pln netto


● Bilet VIP:


Cena: obecnie 1150 PLN netto

cena standardowa 1600 pln netto


Cena zawiera:
✓ bilet wstępu na kongres
✓ prezentacje
✓ welcome pack
✓ możliwość indywidualnych rozmów z prelegentami
✓ możliwość udziału w konkursach
✓ możliwość udziału w atrakcjach podczas eventu
✓ lunch (do wyboru opcje vege)
✓ przerwa kawowa (kawa, herbata, słodki poczęstunek: ciasta domowe, owoce, słodkości)
ORAZ
✓ Nagrane video z Kongresu na okres 6 miesięcy




Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 1000; 4x 900; 5 x 850 pln netto


● Bilet online:


Cena: obecnie 950 PLN netto

cena standardowa 1300 pln netto


Cena zawiera:
✓ Live Streaming z Kongresu
✓ Możliwość aktywnego udziału
✓ Materiały dla uczestnika w wersji elektronicznej - prezentacje
✓ Certyfikat


Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 750; 4 x 650; 5 x 600 pln netto


● Bilet Online VIP:


Cena: obecnie 1150 PLN netto

cena standardowa 1600 pln netto


Cena zawiera:
✓ Live Streaming z Kongresu
✓ Możliwość aktywnego udziału
✓ Materiały dla uczestnika w wersji elektronicznej - prezentacje
✓ Certyfikat
ORAZ
✓ Nagrane video z Kongresu na okres 6 miesięcy




Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 950; 4 x 850; 5 x 750 pln netto


● Nagrania video z edycji 11.2024 lub 05.2025


Cena: obecnie 850 PLN netto

Gdy kupujesz bilet na 11.2025 rabat - 200pln netto


Cena zawiera:
✓ Dostęp do wszystkich wykładów, z wybranej edycji For SoMe na okres 12 miesięcy


W uwagach prosimy wpisać, z której edycji.


Do ceny należy doliczyć VAT.
Cena za osobę.


DANE UCZESTNIKA:

Wybierz ilość osób:


Wybierz rodzaj biletu:


Dane osoby zgłaszanej [1]:

Dane do faktury:

Czy chcesz certyfikat:






  1. Warunkiem uczestnictwa w Kongresie jest przesłanie poprawnie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na Kongres, znajdującego się na stronie www.forsm.pl
  2. Informacje na temat kosztu uczestnictwa w Kongresie znajduje się w zakładce ZGŁOŚ SIĘ
  3. Wpłaty należy dokonać na konto podane na fakturze pro forma.
  4. Faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 7 dni od daty zaksięgowania wpłaty na właściwym koncie.
  5. Cena obejmuje świadczenia zgodne z opisem biletu w zakładce "Zgłoś się".
  6. Rezygnacja z uczestnictwa, z uwagi na otrzymywane lekcje i materiały dodatkowe, nie jest możliwa. Istnieje możliwość zmiany osoby uczestniczącej w Kongresie lub formy dołączenia do Kongresu.
  7. Brak wpłaty na podstawie faktury pro forma NIE jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Kongresie.
  8. Akceptując warunki uczestnictwa w Kongresie, uczestnik udziela przedsiębiorstwu in Digital Marketing Sp. z o.o. prawa do wykorzystywania zdjęć i wideo wykonanych podczas Kongresu z jego wizerunkiem, bez konieczności każdorazowego zatwierdzania tego prawa, obejmującego nieograniczone w czasie utrwalanie, rozpowszechnianie, powielanie i obróbkę zdjęć i wideo w celach marketingowych, promocyjnych i reklamowych.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w programie Kongresu oraz zmiany prelegenta danego bloku tematycznego w sytuacji niezależnej od Organizatora.



KONTAKT


660 240 553 - dla zgłoszonych uczestników

662 606 602 - pytania o kongres

forsm@indm.pl

Kontakt z KSIĘGOWOŚCIĄ


faktury@indm.pl

Zostaw wiadomość,
skontaktujemy się z Tobą!