Wśród tematów m.in.:

Czy algortymy wiedzą lepiej? Gdzie kończy się magia AI, a zaczyna rola marketera? O algorytmach i sztucznej inteligencji na przykładach kampanii w Meta.
/ Szymon Lisowski, Founder, Freeborn Advisory

Czy AI już zjada marketerów na śniadanie? Czy może to my za szybko oddajemy kontrolę lub za bardzo cenimy sobie komfort korzystania z wszechobecnych automatyzacji, żeby brać częściej sprawy we własne ręce?

W erze „automatów" łatwo uwierzyć, że sztuczna inteligencja zrobi wszystko lepiej. Ale czy tak jest naprawdę? W trakcie wystąpienia rozprawię się z kilkoma mitami o „wszechwiedzących" algorytmach. Pokażę też, gdzie AI działa genialnie, a gdzie kompletnie zawodzi, oraz jak marketer może odzyskać sprawczość, zamiast bezrefleksyjnie ufać systemowi. A wszystko to na prawdziwych case'ach kampanii, które zarówno zarabiały, jak i przepalały setki tysięcy złotych.
----------

AI w Social Media: Nowy Wymiar Strategii.
/ Magdalena Popielewicz, Digital Project Menager w GroupM, liderka AI LABS

Jak wykorzystać AI, by zyskać nie tylko czas, ale strategiczną przewagę? W tej sesji wyjdziemy poza generowanie treści i skupimy się na tym, co naprawdę napędza biznes. Pokażę Ci, jak praktycznie zastosować sztuczną inteligencję w całym cyklu strategicznym: od polowania na trendy i budowania precyzyjnych person, przez tworzenie i analizę kreacji, aż po inteligentną automatyzację moderacji i wdrożenie asystentów AI, którzy stają się nowym głosem Twojej marki.
----------

Czas na update! Od zmian w feedzie po nowe formaty video, czyli co działa na IG, FB i TikToku w 2025?
/ Anna Jędrzyńska, Social Media Leader, Performance Group

Przegląd najważniejszych zmian na trzech kluczowych platformach - od algorytmów, przez nowe typy treści (takie jak próbne rolki czy shareowanie), aż po ukryte zmiany, które wpływają na zasięgi kont firmowych. Dowiesz się, co faktycznie działa dziś na TikToku, Instagramie i Facebooku i jak tworzyć content, który trafi do ludzi i zrealizuje Twoje cele.
----------

Jak zrobić strategię komunikacji w 1h?
/ Daniel Kotliński, Konsultant strategiczno-kreatywny

W marketingu często brakuje czasu na strategię, a jednocześnie to właśnie od niej zależy najwięcej. Moja prelekcja to eksperyment myślowy pokazujący, jak w zaledwie 60 minut przejść przez cały proces tworzenia strategii komunikacji – od celu, przez diagnozę problemu i insight, aż po rozwiązanie i doprecyzowanie kierunku. Pokażę metodologię, która uczy koncentracji na sednie i pomaga oddzielić to, co naprawdę istotne, od tego, co rozprasza.
----------

TikTok made me buy it - od FYP do sklepowej półki" - mikroinsighty konsumenckie vs makro trendy - jak pogodzić potrzeby Gen Z ze sprzedażowymi KPI.
/ Edyta Maciejewska, Strategy Director, WebTalk

TikTok nie tylko kreuje viralowe hity. Ten kanał redefiniuje to, jak myślimy o tożsamości, autentyczności, wartościach i o zakupach. Podstawowa dla Gen Z wyszukiwarka, wciąż dla wielu doświadczonych marketerów jest zagadką. Poszukując idealnie dobranego contentu, gubimy się w tym, co podoba się młodszym odbiorcom. W trakcie wystąpienia, pokażę, jakie makrotrendy stoją za fenomenem „TikTok made me buy it” i jak marki mogą skutecznie odpowiadać na potrzeby generacji, która kupuje emocjami.
----------

Roadmapa influencer marketingu. Trendy, dane, efektywność.
/ Agata Chojnowska-Postek, Insights Expert, Choreograph (WPP Media)

Jakie ciekawe trendy będą kształtować współprace twórców z markami w najbliższym czasie? Dlaczego marki inwestują w influencer marketing? I czy wiedzą, jak robić to mądrze? Podczas wystąpienia opowiem o wybranych trendach w influencer marketingu i sposobach na to, by Twoja marka potrafiła nawigować w świecie influencerów w oparciu o dane.
----------

Autentyczny Algorytm: Jak Zbalansować AI, Zaufanie i Zasięg Organiczny.
/ Marta Gilbas, MBCS Business Director

Adaptacja dwóch, pozornie sprzecznych sił: wszechobecnej sztucznej inteligencji (AI) i rosnącego zapotrzebowania konsumentów na autentyczność.
----------



Wykłady z poprzedniej edycji do biletu vip – gratis.



Bold ideas, których nie warto się bać! Czy Twoja marka jest gotowa na odważną komunikację?
/ Emilia Czerwiec-Caruso, Co-Creative Director, Insignia


O kampaniach, które szturchają, wkurzają, śmieszą – ale dzięki temu zostają w głowie. I na czym polega odwaga w 2025 roku.
----------

Social Media & NVC: Jak słuchać, mówić i opowiadać, by budować społeczność, a nie tylko zasięgi?
/ Grzegorz Korczyński, Creative Copywriter, Senior Social Media Specialist


W świecie, gdzie każdy "walczy" o atencję, wygrywają ci, którzy naprawdę słuchają. Algorytmy premiują kontrowersje, ale to empatia buduje lojalność. Czy można tworzyć angażujące treści bez manipulacji? Czy storytelling może przyciągać, nie polaryzując? Odkryj, jak Porozumienie bez przemocy (NVC) zmienia zasady gry w Social Mediach - od języka, który łączy, po strategie, które budują autentyczne relacje. Przekonaj się, że Social Media mogą być przestrzenią wartościowych rozmów, a nie tylko walki o zasięgi.
----------

Format to nie strategia (a filary to nie świętość), czyli jak budować prawdziwą obecność marki w social media.
/ Marta Broda, Head of Strategy, Plej


W czasach, gdy na TikToku co parę dni pojawia się nowy trend łatwo utknąć w schematach: powtarzalnych filarach contentowych, utartych formatach czy checklistach „tego, co działa". Ale czy to na pewno prowadzi do budowy silnej marki? Przyjrzymy się temu, jak nadmierna struktura może ograniczać kreatywność i skuteczność działań w kanałach społecznościowych. Zastanowimy się, jak wyjść poza schematy i gdzie kończy się porządek, a zaczyna stagnacja.
----------

You have got 8 seconds. Czyli jak Z-aistnieć w świecie wiecznego scrolla.
/ Maria Perschke, Market Insight Manager vel Data Queen, Y&LOVERS


Czas start! Udało Ci się przykuć uwagę Zoomera. Ale co teraz? Pewnie słyszałeś już, że trzeba być autentyczny i mieć dobry vibe. Brzmi fajnie, ale co to tak naprawdę oznacza? I jak przekuć tę wiedzę na skuteczną komunikację skierowaną do tysięcy odbiorców?

W świecie Zetek – którego, jak dumnie przyznają, nie rozumieją nawet one same – drogowskazem dla zagubionego marketera są mocne insighty.

To nie będzie kolejna pogadanka o tym, że trzeba być sobą. Zajrzyjmy do zakamarków serc i umysłów Gen Z - sprawdźmy, kogo trollują, kiedy boją się, że są toksynami, i dlaczego wymachują red flagami oraz jak wykorzystać to tworząc skuteczną komunikację z Zoomerami.
----------

Zwiększ moc - komunikacja w socjalach wytrzyma!
/ Sławomir Skowerski, Content&Copy Lead, GoldenSubmarine


Tak tak, wiem, że jeden obraz jest jak tysiąc słów. Ale ja Ci pokażę, ile on może być naprawdę wart, gdy tekstowo go ozdobisz! Wpadnij na moją prelekcję i dowiedz się, jak za pomocą prostych zabiegów językowych, dodać sobie więcej poweru w socialach. Jak przyciągnąć do siebie odbiorcę i sprawić, że nad wyraz się polubicie. Będzie bez lania wody, bez nudnych teorii — za to z konkretnymi przykładami i praktycznymi poradami, które od razu możesz wykorzystać. Brzmi dobrze? Na żywo będzie jeszcze lepiej. Daję słowo!
----------

Od "lajka" do zakupu - co naprawdę liczy się dla followersów z pokoleń X, Y, Z?
/ Marcin Woźniak, Product & Strategy Director, LiquidThread


Na podstawie unikalnego badania przeprowadzonego na osobach regularnie śledzących influencerów, pokażę, jak osoby z pokoleń X, Y i Z postrzegają autentyczność, lojalność i wpływ twórców na swoje decyzje. Przyjrzymy się co motywuje ich do interakcji z influencerami, jak odbierani są twórcy AI, oraz czy influencerzy naprawdę sprzedają. Podstawą jest badanie ilościowe "Followersi”, Yotta (Publicis Groupe) z roku 2024.
----------

Zasięgi to nie przypadek: jak tworzyć organiczny content, który algorytm pokocha (i pokaże Twojej grupie docelowej).
/ Anna Jędrzyńska, Social Media Team Coordinator, Performance Group


Dlaczego niektóre posty lecą viralem, a inne toną w martwym zasięgu — mimo świetnego contentu? W tej prelekcji odkryjesz, jak naprawdę działa algorytm Instagrama, TikToka czy Facebooka w 2025 roku i co możesz zrobić, by Twoje treści nie przepadły w czeluściach feedu. Pokażę Ci konkretne mechanizmy, social search, tricki UGC oraz growth hacki, które realnie działają – bez domysłów, za to z przykładami, narzędziami i checklistą do wdrożenia od razu po wyjściu z sali. Dołącz, eśli odpowiadasz za social media i chcesz tworzyć content, który nie tylko angażuje, ale i dociera.
----------

Autentyczność 2.0: Jak angażować w 2025 i budować markę, która naprawdę coś znaczy.
/ Anna Ferlin, Freelance Creative Director


Autentyczność to dziś jedno z najczęściej używanych (i nadużywanych) słów w marketingu.Wszyscy o niej mówią, ale mało kto naprawdę wie, jak ją pokazać – zwłaszcza w świecie AI, filtrów i przewidywalnych treści. Pogadamy o tym, co to znaczy być naprawdę autentyczną marką w 2025: jak budować relacje z ludźmi, gdzie być (a gdzie nie warto się spinać), kiedy influencer to dobry pomysł, a kiedy już niekoniecznie. Będzie też o pokazywaniu swojej twarzy, dzieleniu się wiedzą i robieniu CSR-u, który ma sens – bez ściemy, za to z głową.
----------

Dlaczego Social + AI to nie tylko content?
/ Magdalena Popielewicz, Digital Project Menager, GroupM & liderka, AI LABS


AI to nie tylko partner w tworzeniu chwytliwych copy, obrazków i filmików. To znacznie więcej - narzędzie do budowania strategii, klucz do zrozumienia konsumenta, dostosowania treści komunikatu do mikro-grup odbiorców, analizy działań konkurencji, czy zautoamtyzowanej moderacji. Dlatego zanim zlecisz "zróbmy posta z AI", zapytaj, "co jeszcze możemy zoptymalizować".
----------

Wciśnij przycisk i zobacz co się stanie - o pomysłach i realizacjach interaktywnych kampanii.
/ Paweł Dąbkowski, Social Media Manager, Altavia Kamikaze + K2


Od ankiet na Instagramie, przez questy dla fanów, po otwarte światy marki. W tym wykładzie odkryjemy, jak kampanie interaktywne działają, by wciągnąć Twoich klientów na kolejny level zaangażowania.
----------

Budowanie marki w duchu social first. Czy marki, które nie mają SoMe w swoim DNA mogą być social first? O strategii „social first” słów kilka.
/ Paulina Moryc, Digital Strategic Planner, Ogilvy Polska


Social first jako podejście do budowania sociali marki a nie coś, co wynika z DNA marki. Taktyki, strategie na to, jak budować komunikację marki w duchu „social first” – co to właściwie znaczy w 2025 roku, czego to od nas jako od socialowców wymaga, co musi się zmienić (na co przesuwamy fokus w planowaniu działań w some) i po co.
----------

Jak Social Search zmienia podejście do tworzenia treści w mediach społecznościowych?
/ Łukasz Kępiński, CEO, Tears of Joy


„Kiedyś to było – odpalało się Google, wpisywało „co to jest gluten” i jazda! Dziś 68% użytkowników nadal zaczyna od wyszukiwarek, ale… coraz częściej nie jest to Google. Aż 80% młodszych użytkowników (13–39 lat) szuka odpowiedzi w social mediach, a 72% z nich woli obejrzeć wideo niż czytać tasiemcowy artykuł. Innymi słowy – social media to nowe wyszukiwarki. Czy zamiast gonić za viralem albo robić RTM-y na każdą okoliczność, lepiej tworzyć treści, które będą działać długofalowo? Takie, które pracują na Ciebie latami, a nie tylko do najbliższego scrolla? Bo SEO nie umarło – ono po prostu zmieniło adres zameldowania.”.
----------

Formaty w social media - co publikować, żeby się klikało.
/ Jakub Prószyński, Social Media Lead, Monday Digital


Które formaty działają na której platformie i jak je kreatywnie wykorzystać? Jak dywersyfikować treści pomiędzy platformami i czy statyki wciąż mają sens? Na te i kilka innych pytań odpowiem w swojej prezentacji popartej zarówno przykładami konkretnych publikacji, badań i własnego know how zgromadzonego w czasie pracy na klientach z różnych branż.
----------




Anna Jędrzyńska
Social Media Leader
Performance Group

Daniel Kotliński
Konsultant strategiczno-kreatywny

Magdalena Popielewicz
Digital Project Menager w GroupM
liderka AI LABS

Marta Gilbas
MBCS Business Director

Szymon Lisowski
Founder
Freeborn Advisory

Agata Chojnowska-Postek
Insights Expert
Choreograph

Edyta Maciejewska
Strategy Director
WebTalk

Małgorzata Janiak
Social Media Manager

Partnerzy

.



Inne wydarzenia





Kongres For Social Media już za nami.

#ForSM


Tutaj znajdziesz informacje dot. opłat za uczestnictwo w Kongresie w dniu 19.11.2025, stacjonarnie w Warszawie lub online

Po zgłoszeniu zostanie wysłana faktura do opłacenia na wskazany adres e-mail.


★ Kolejna pula biletów w promocyjnej cenie do 17.10.2025 włącznie!

Bilety do wyboru:

Podział na bilety stacjonarne lub online. Następnie w wersji standard lub vip. Bilet vip ma dodatkowo nagrania video z wykładów.


● Bilet stacjonarny:


Cena: obecnie 850 PLN netto

cena standardowa 1300 pln netto


Cena zawiera:
✓ bilet wstępu na kongres
✓ prezentacje
✓ welcome pack
✓ możliwość indywidualnych rozmów z prelegentami
✓ możliwość udziału w konkursach
✓ możliwość udziału w atrakcjach podczas eventu
✓ lunch (do wyboru opcje vege)
✓ przerwa kawowa (kawa, herbata, słodki poczęstunek: ciasta domowe, owoce, słodkości)


Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 800 pln netto


● Bilet VIP:


Cena: obecnie 1050 PLN netto

cena standardowa 1600 pln netto


Cena zawiera:
✓ bilet wstępu na kongres
✓ prezentacje
✓ welcome pack
✓ możliwość indywidualnych rozmów z prelegentami
✓ możliwość udziału w konkursach
✓ możliwość udziału w atrakcjach podczas eventu
✓ lunch (do wyboru opcje vege)
✓ przerwa kawowa (kawa, herbata, słodki poczęstunek: ciasta domowe, owoce, słodkości)
ORAZ
✓ Nagrane video z Kongresu na okres 6 miesięcy




Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 850


● Bilet online:


Cena: obecnie 850 PLN netto

cena standardowa 1300 pln netto


Cena zawiera:
✓ Live Streaming z Kongresu
✓ Możliwość aktywnego udziału
✓ Materiały dla uczestnika w wersji elektronicznej - prezentacje
✓ Certyfikat


Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 650


● Bilet Online VIP:


Cena: obecnie 1050 PLN netto

cena standardowa 1600 pln netto


Cena zawiera:
✓ Live Streaming z Kongresu
✓ Możliwość aktywnego udziału
✓ Materiały dla uczestnika w wersji elektronicznej - prezentacje
✓ Certyfikat
ORAZ
✓ Nagrane video z Kongresu na okres 6 miesięcy




Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 750


● Nagrania video z edycji 11.2024 lub 05.2025


Cena: obecnie 850 PLN netto

Gdy kupujesz bilet na 11.2025 rabat - 200pln netto


Cena zawiera:
✓ Dostęp do wszystkich wykładów, z wybranej edycji For SoMe na okres 12 miesięcy


W uwagach prosimy wpisać, z której edycji.


Do ceny należy doliczyć VAT.
Cena za osobę.


DANE UCZESTNIKA:

Wybierz ilość osób:


Wybierz rodzaj biletu:


Dane osoby zgłaszanej [1]:

Dane do faktury:

Czy chcesz certyfikat:






  1. Warunkiem uczestnictwa w Kongresie jest przesłanie poprawnie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na Kongres, znajdującego się na stronie www.forsm.pl
  2. Informacje na temat kosztu uczestnictwa w Kongresie znajduje się w zakładce ZGŁOŚ SIĘ
  3. Wpłaty należy dokonać na konto podane na fakturze pro forma.
  4. Faktura VAT zostanie wystawiona w ciągu 7 dni od daty zaksięgowania wpłaty na właściwym koncie.
  5. Cena obejmuje świadczenia zgodne z opisem biletu w zakładce "Zgłoś się".
  6. Rezygnacja z uczestnictwa, z uwagi na otrzymywane lekcje i materiały dodatkowe, nie jest możliwa. Istnieje możliwość zmiany osoby uczestniczącej w Kongresie lub formy dołączenia do Kongresu.
  7. Brak wpłaty na podstawie faktury pro forma NIE jest równoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa w Kongresie.
  8. Akceptując warunki uczestnictwa w Kongresie, uczestnik udziela przedsiębiorstwu in Digital Marketing Sp. z o.o. prawa do wykorzystywania zdjęć i wideo wykonanych podczas Kongresu z jego wizerunkiem, bez konieczności każdorazowego zatwierdzania tego prawa, obejmującego nieograniczone w czasie utrwalanie, rozpowszechnianie, powielanie i obróbkę zdjęć i wideo w celach marketingowych, promocyjnych i reklamowych.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w programie Kongresu oraz zmiany prelegenta danego bloku tematycznego w sytuacji niezależnej od Organizatora.



KONTAKT


660 240 553 - dla zgłoszonych uczestników

662 606 602 - pytania o kongres

forsm@indm.pl

Kontakt z KSIĘGOWOŚCIĄ


faktury@indm.pl

Zostaw wiadomość,
skontaktujemy się z Tobą!