/ Szymon Lisowski, Founder, Freeborn Advisory
Czy AI już zjada marketerów na śniadanie? Czy może to my za szybko oddajemy kontrolę lub za bardzo cenimy sobie komfort korzystania z wszechobecnych automatyzacji, żeby brać częściej sprawy we własne ręce?
W erze „automatów" łatwo uwierzyć, że sztuczna inteligencja zrobi wszystko lepiej. Ale czy tak jest naprawdę? W trakcie wystąpienia rozprawię się z kilkoma mitami o „wszechwiedzących" algorytmach. Pokażę też, gdzie AI działa genialnie, a gdzie kompletnie zawodzi, oraz jak marketer może odzyskać sprawczość, zamiast bezrefleksyjnie ufać systemowi. A wszystko to na prawdziwych case'ach kampanii, które zarówno zarabiały, jak i przepalały setki tysięcy złotych.
----------
/ Magdalena Popielewicz, Digital Project Menager w GroupM, liderka AI LABS
Jak wykorzystać AI, by zyskać nie tylko czas, ale strategiczną przewagę? W tej sesji wyjdziemy poza generowanie treści i skupimy się na tym, co naprawdę napędza biznes. Pokażę Ci, jak praktycznie zastosować sztuczną inteligencję w całym cyklu strategicznym: od polowania na trendy i budowania precyzyjnych person, przez tworzenie i analizę kreacji, aż po inteligentną automatyzację moderacji i wdrożenie asystentów AI, którzy stają się nowym głosem Twojej marki.
----------
/ Anna Jędrzyńska, Social Media Leader, Performance Group
Przegląd najważniejszych zmian na trzech kluczowych platformach - od algorytmów, przez nowe typy treści (takie jak próbne rolki czy shareowanie), aż po ukryte zmiany, które wpływają na zasięgi kont firmowych. Dowiesz się, co faktycznie działa dziś na TikToku, Instagramie i Facebooku i jak tworzyć content, który trafi do ludzi i zrealizuje Twoje cele.
----------
/ Daniel Kotliński, Konsultant strategiczno-kreatywny
W marketingu często brakuje czasu na strategię, a jednocześnie to właśnie od niej zależy najwięcej. Moja prelekcja to eksperyment myślowy pokazujący, jak w zaledwie 60 minut przejść przez cały proces tworzenia strategii komunikacji – od celu, przez diagnozę problemu i insight, aż po rozwiązanie i doprecyzowanie kierunku. Pokażę metodologię, która uczy koncentracji na sednie i pomaga oddzielić to, co naprawdę istotne, od tego, co rozprasza.
----------
/ Edyta Maciejewska, Strategy Director, WebTalk
TikTok nie tylko kreuje viralowe hity. Ten kanał redefiniuje to, jak myślimy o tożsamości, autentyczności, wartościach i o zakupach. Podstawowa dla Gen Z wyszukiwarka, wciąż dla wielu doświadczonych marketerów jest zagadką. Poszukując idealnie dobranego contentu, gubimy się w tym, co podoba się młodszym odbiorcom. W trakcie wystąpienia, pokażę, jakie makrotrendy stoją za fenomenem „TikTok made me buy it” i jak marki mogą skutecznie odpowiadać na potrzeby generacji, która kupuje emocjami.
----------
/ Agata Chojnowska-Postek, Insights Expert, Choreograph (WPP Media)
Jakie ciekawe trendy będą kształtować współprace twórców z markami w najbliższym czasie? Dlaczego marki inwestują w influencer marketing? I czy wiedzą, jak robić to mądrze? Podczas wystąpienia opowiem o wybranych trendach w influencer marketingu i sposobach na to, by Twoja marka potrafiła nawigować w świecie influencerów w oparciu o dane.
----------
/ Marta Gilbas, MBCS Business Director
Adaptacja dwóch, pozornie sprzecznych sił: wszechobecnej sztucznej inteligencji (AI) i rosnącego zapotrzebowania konsumentów na autentyczność.
----------
/ Emilia Czerwiec-Caruso, Co-Creative Director, Insignia
O kampaniach, które szturchają, wkurzają, śmieszą – ale dzięki temu zostają w głowie. I na czym polega odwaga w 2025 roku.
----------
/ Grzegorz Korczyński, Creative Copywriter, Senior Social Media Specialist
W świecie, gdzie każdy "walczy" o atencję, wygrywają ci, którzy naprawdę słuchają. Algorytmy premiują kontrowersje, ale to empatia buduje lojalność. Czy można tworzyć angażujące treści bez manipulacji? Czy storytelling może przyciągać, nie polaryzując? Odkryj, jak Porozumienie bez przemocy (NVC) zmienia zasady gry w Social Mediach - od języka, który łączy, po strategie, które budują autentyczne relacje. Przekonaj się, że Social Media mogą być przestrzenią wartościowych rozmów, a nie tylko walki o zasięgi.
----------
/ Marta Broda, Head of Strategy, Plej
W czasach, gdy na TikToku co parę dni pojawia się nowy trend łatwo utknąć w schematach: powtarzalnych filarach contentowych, utartych formatach czy checklistach „tego, co działa". Ale czy to na pewno prowadzi do budowy silnej marki? Przyjrzymy się temu, jak nadmierna struktura może ograniczać kreatywność i skuteczność działań w kanałach społecznościowych. Zastanowimy się, jak wyjść poza schematy i gdzie kończy się porządek, a zaczyna stagnacja.
----------
/ Maria Perschke, Market Insight Manager vel Data Queen, Y&LOVERS
Czas start! Udało Ci się przykuć uwagę Zoomera. Ale co teraz? Pewnie słyszałeś już, że trzeba być autentyczny i mieć dobry vibe. Brzmi fajnie, ale co to tak naprawdę oznacza? I jak przekuć tę wiedzę na skuteczną komunikację skierowaną do tysięcy odbiorców?
W świecie Zetek – którego, jak dumnie przyznają, nie rozumieją nawet one same – drogowskazem dla zagubionego marketera są mocne insighty.
To nie będzie kolejna pogadanka o tym, że trzeba być sobą. Zajrzyjmy do zakamarków serc i umysłów Gen Z - sprawdźmy, kogo trollują, kiedy boją się, że są toksynami, i dlaczego wymachują red flagami oraz jak wykorzystać to tworząc skuteczną komunikację z Zoomerami.
----------
/ Sławomir Skowerski, Content&Copy Lead, GoldenSubmarine
Tak tak, wiem, że jeden obraz jest jak tysiąc słów. Ale ja Ci pokażę, ile on może być naprawdę wart, gdy tekstowo go ozdobisz! Wpadnij na moją prelekcję i dowiedz się, jak za pomocą prostych zabiegów językowych, dodać sobie więcej poweru w socialach. Jak przyciągnąć do siebie odbiorcę i sprawić, że nad wyraz się polubicie. Będzie bez lania wody, bez nudnych teorii — za to z konkretnymi przykładami i praktycznymi poradami, które od razu możesz wykorzystać. Brzmi dobrze? Na żywo będzie jeszcze lepiej. Daję słowo!
----------
/ Marcin Woźniak, Product & Strategy Director, LiquidThread
Na podstawie unikalnego badania przeprowadzonego na osobach regularnie śledzących influencerów, pokażę, jak osoby z pokoleń X, Y i Z postrzegają autentyczność, lojalność i wpływ twórców na swoje decyzje. Przyjrzymy się co motywuje ich do interakcji z influencerami, jak odbierani są twórcy AI, oraz czy influencerzy naprawdę sprzedają. Podstawą jest badanie ilościowe "Followersi”, Yotta (Publicis Groupe) z roku 2024.
----------
/ Anna Jędrzyńska, Social Media Team Coordinator, Performance Group
Dlaczego niektóre posty lecą viralem, a inne toną w martwym zasięgu — mimo świetnego contentu? W tej prelekcji odkryjesz, jak naprawdę działa algorytm Instagrama, TikToka czy Facebooka w 2025 roku i co możesz zrobić, by Twoje treści nie przepadły w czeluściach feedu. Pokażę Ci konkretne mechanizmy, social search, tricki UGC oraz growth hacki, które realnie działają – bez domysłów, za to z przykładami, narzędziami i checklistą do wdrożenia od razu po wyjściu z sali. Dołącz, eśli odpowiadasz za social media i chcesz tworzyć content, który nie tylko angażuje, ale i dociera.
----------
/ Anna Ferlin, Freelance Creative Director
Autentyczność to dziś jedno z najczęściej używanych (i nadużywanych) słów w marketingu.Wszyscy o niej mówią, ale mało kto naprawdę wie, jak ją pokazać – zwłaszcza w świecie AI, filtrów i przewidywalnych treści. Pogadamy o tym, co to znaczy być naprawdę autentyczną marką w 2025: jak budować relacje z ludźmi, gdzie być (a gdzie nie warto się spinać), kiedy influencer to dobry pomysł, a kiedy już niekoniecznie. Będzie też o pokazywaniu swojej twarzy, dzieleniu się wiedzą i robieniu CSR-u, który ma sens – bez ściemy, za to z głową.
----------
/ Magdalena Popielewicz, Digital Project Menager, GroupM & liderka, AI LABS
AI to nie tylko partner w tworzeniu chwytliwych copy, obrazków i filmików. To znacznie więcej - narzędzie do budowania strategii, klucz do zrozumienia konsumenta, dostosowania treści komunikatu do mikro-grup odbiorców, analizy działań konkurencji, czy zautoamtyzowanej moderacji. Dlatego zanim zlecisz "zróbmy posta z AI", zapytaj, "co jeszcze możemy zoptymalizować".
----------
/ Paweł Dąbkowski, Social Media Manager, Altavia Kamikaze + K2
Od ankiet na Instagramie, przez questy dla fanów, po otwarte światy marki. W tym wykładzie odkryjemy, jak kampanie interaktywne działają, by wciągnąć Twoich klientów na kolejny level zaangażowania.
----------
/ Paulina Moryc, Digital Strategic Planner, Ogilvy Polska
Social first jako podejście do budowania sociali marki a nie coś, co wynika z DNA marki. Taktyki, strategie na to, jak budować komunikację marki w duchu „social first” – co to właściwie znaczy w 2025 roku, czego to od nas jako od socialowców wymaga, co musi się zmienić (na co przesuwamy fokus w planowaniu działań w some) i po co.
----------
/ Łukasz Kępiński, CEO, Tears of Joy
„Kiedyś to było – odpalało się Google, wpisywało „co to jest gluten” i jazda! Dziś 68% użytkowników nadal zaczyna od wyszukiwarek, ale… coraz częściej nie jest to Google. Aż 80% młodszych użytkowników (13–39 lat) szuka odpowiedzi w social mediach, a 72% z nich woli obejrzeć wideo niż czytać tasiemcowy artykuł.
Innymi słowy – social media to nowe wyszukiwarki. Czy zamiast gonić za viralem albo robić RTM-y na każdą okoliczność, lepiej tworzyć treści, które będą działać długofalowo? Takie, które pracują na Ciebie latami, a nie tylko do najbliższego scrolla? Bo SEO nie umarło – ono po prostu zmieniło adres zameldowania.”.
----------
/ Jakub Prószyński, Social Media Lead, Monday Digital
Które formaty działają na której platformie i jak je kreatywnie wykorzystać? Jak dywersyfikować treści pomiędzy platformami i czy statyki wciąż mają sens? Na te i kilka innych pytań odpowiem w swojej prezentacji popartej zarówno przykładami konkretnych publikacji, badań i własnego know how zgromadzonego w czasie pracy na klientach z różnych branż.
----------
Cena zawiera:
✓ bilet wstępu na kongres
✓ prezentacje
✓ welcome pack
✓ możliwość indywidualnych rozmów z prelegentami
✓ możliwość udziału w konkursach
✓ możliwość udziału w atrakcjach podczas eventu
✓ lunch (do wyboru opcje vege)
✓ przerwa kawowa (kawa, herbata, słodki poczęstunek: ciasta domowe, owoce, słodkości)
• Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 800 pln netto
Cena zawiera:
✓ bilet wstępu na kongres
✓ prezentacje
✓ welcome pack
✓ możliwość indywidualnych rozmów z prelegentami
✓ możliwość udziału w konkursach
✓ możliwość udziału w atrakcjach podczas eventu
✓ lunch (do wyboru opcje vege)
✓ przerwa kawowa (kawa, herbata, słodki poczęstunek: ciasta domowe, owoce, słodkości)
ORAZ
✓ Nagrane video z Kongresu na okres 6 miesięcy
• Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 850
Cena zawiera:
✓ Live Streaming z Kongresu
✓ Możliwość aktywnego udziału
✓ Materiały dla uczestnika w wersji elektronicznej - prezentacje
✓ Certyfikat
• Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 650
Cena zawiera:
✓ Live Streaming z Kongresu
✓ Możliwość aktywnego udziału
✓ Materiały dla uczestnika w wersji elektronicznej - prezentacje
✓ Certyfikat
ORAZ
✓ Nagrane video z Kongresu na okres 6 miesięcy
• Grupowe zgłoszenia: 3 bilety >> 3 x 750
Cena zawiera:
✓ Dostęp do wszystkich wykładów, z wybranej edycji For SoMe na okres 12 miesięcy
W uwagach prosimy wpisać, z której edycji.